Στο φωτογραφικό του έργο, με τον τίτλο «The Moscow Derivative, Μόσχα– Επανεπίσκεψη», ο Κωστής μάς παρουσιάζει μια σειρά εικόνων δρόμου τραβηγμένες σε μια από τις πιο ενδιαφέρουσες κα ιστορικές πρωτεύουσες της Ευρώπης.Εικόνες που «καθρεφτίζουν» όμως και τον φωτογράφο, καθώς και τα συναισθήματα του.Σε αυτό σίγουρα συμβάλλει ο πρωτότυπος τρόπος που επιλέγει να μας τις παρουσιάσει, επαναφωτογραφίζοντας τες δηλαδή, σε δεύτερο χρόνο.
Μιλώντας για το project του ο καλλιτέχνης αναφέρει:
“Φωτογράφισα τη Μόσχα το 2015 και, όταν εξέταζα τις φωτογραφίες στην οθόνη μου, τρία χρόνια αργότερα, τις ξανατράβηξα.
Αυτή η αλλαγή προοπτικής/άποψης μου έδωσε το απαραίτητο περιθώριο χώρου και χρόνου ώστε να απομακρυνθώ από το θέμα, ενώ ταυτόχρονα επέστρεφα στον ίδιο τόπο.
Το παράγωγο έργο μετρά την ευαισθησία στην αλλαγή του έργου που προκύπτει (εκροή/προκύπτον έργο) σε σχέση με τη μεταβολή στο έργο-πηγή (εισροή/αρχικό έργο).”
Λίγα Λόγια για τον Κωστή Αργυριάδη
Ο Κωστής Αργυριάδης είναι φωτογράφος γεννημένος στη Θεσσαλονίκη το 1981, όπου ζει και εργάζεται.
Μαθήτευσε κοντά στον Στράτο Καλαφάτη παρακολουθώντας τα σεμινάρια του.
Σπούδασε στο φωτογραφικό ΙΕΚ ESP με υποτροφία.
Το 2013 εξέδωσε την πρώτη του φωτογραφική εργασία στις εκδόσεις Άγρα με θέμα την μετριότητα του οπτικού περιεχομένου μέσα στην πόλη. Το λεύκωμα ακολούθησε ατομική έκθεση στο Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης (ΜΙΕΤ) καθώς και στις αίθουσες τέχνης Ιανός σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
To 2017 συμμετείχε στο Festival Circulations στο Centquatre στο Παρίσι μετά από πρόσκληση (Carte Blanche) του διευθυντή μουσείου φωτογραφίας Ηρακλή Παπαιωάννου.
Το 2018 συμμετείχε στην έκθεση 'Thessaloniki: Looking at time through moments: photographs 1900-2017" στο Μουσείο Ευρωπαϊκού Πολιτισμού στο Βερολίνο σε επιμέλεια του διευθυντή του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης.
Συμμετείχε στο φωτογραφικό λεύκωμα «ένας περίπατος στην πόλη, Μπεχ Τσινάρ» σε επιμέλεια του επιμελητή του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης καθώς και στο φωτογραφικό λεύκωμα «Πόλη γένος θηλυκού» όπου επιχειρείται η διερεύνηση της πολύτροπης όσο και πλούσιας παρουσίας της γυναίκας στην Θεσσαλονίκη σε διάστημα έξι δεκαετιών.
Η δουλειά του έχει να κάνει με την ασημαντότητα του οπτικού περιεχομένου των πόλεων και την περιπλάνηση μέσα σε αυτές.
Φωτογραφίες του υπάρχουν στην Δημοτική Πινακοθήκη Θεσσαλονίκης, στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο καθώς και σε ιδιωτικούς συλλέκτες.
https://www.ifocus.gr/magazine/fotografika-portfolios-synenteykseis/2240-the-moscow-derivative#sigProId1229d9027d