Το 1957 δημοσιεύτηκε μια φωτογραφία που έκανε παγκόσμια αίσθηση. Ίσως πρόκειται για την πιο διάσημη περίπτωση επισκίασης ανάμεσα σε δύο διασημότητες: η Sophia Loren ρίχνει μια λοξή ματιά στο βαθύ ντεκολτέ της Jayne Mansfield. Το ενσταντανέ αυτό έγινε εξαιρετικά διάσημο για πολλούς λόγους. Όπως μπορείτε να δείτε, η έκφραση της Loren στην εικόνα λέει πολλά...

Η ιστορία λέει ότι η Ιταλίδα ηθοποιός Sophia Loren καλέστηκε από την Paramount Picturesστο Χόλιγουντ, σε ένα δείπνο στο εστιατόριο του Romanoff στο Beverly Hills. Η Λόρεν είχε σημειώσει σημαντική επιτυχία στην Ευρώπη ως ηθοποιός. Ήταν η πιο πολυφωτογραφημένη ηθοποιός στο Φεστιβάλ των Καννών το 1955.

Την ίδια χρονιά, η 20th Century-Fox είχε αρχίσει να προμοτάρει την Αμερικανίδα ηθοποιό Jayne Mansfield ως την «ξανθιά-βόμβα» διάδοχο της Marilyn Monroe στα κινηματογραφικά πλατό, ύστερα από την επιτυχία της ταινίας  «The Girl Can’t Help It»του 1956.

Η Mansfield, η ίδια επιτυχημένη ηθοποιός στον κινηματογράφο και σε παραστάσεις του Broadway, είχε ποζάρει στο περιοδικό Playboy ως η «Playmate του μήνα», ήταν ευρέως γνωστή για τη διοργάνωση διαφημιστικών ακροβατικών και σκετς που είχαν τραβήξει την προσοχή όλης της χώρας, όπως όταν έβγαλε την μπλούζα της μέσα σε μια πισίνα ενώ ήταν περιτριγυρισμένη από δημοσιογράφους.

Σύμφωνα με τη Loren, η Mansfield ήταν το τελευταίο άτομο που έφτασε στο δείπνο και πήγε κατευθείαν στο τραπέζι της, όπου και έκατσε ανάμεσα στην ίδια και τον συνοδό της, Clifton Webb.

Η Mansfield, φορώντας ένα εξώπλατο σατέν φόρεμα στο χαρακτηριστικό αγαπημένο της ροζ χρώμα με ένα πολύ βαθύ ντεκολτέ, φωτογραφήθηκε στο τραπέζι κατά τη διάρκεια του δείπνου ενώ η Loren κοιτάζει το αποκαλυπτικό της φόρεμα. Το φόρεμα της Mansfield, το οποίο φορέθηκε χωρίς σουτιέν, φαίνεται να αποκαλύπτει μια από τις θηλές της σε μερικές φωτογραφίες.

Συνολικά, η Loren απαθανατίστηκε σε πολλές εικόνες να κοιτάζει το ακάλυπτο στήθος της Mansfield. Περισσότεροι από ένας φωτογράφοι απαθανάτισαν τη στιγμή. Τόσο ο Delmar Watson όσο και ο Joe Shere "έπιασαν" τη Loren να ρίχνει μια ματιά με την άκρη των ματιών της στο μπούστο της Mansfield.

Η φωτογραφία του Joe Shere τράβηξε την προσοχή κι έγινε γνωστή σε όλο τον κόσμο, εμφανιζόμενη σε εφημερίδες και περιοδικά με τη λέξη «λογοκριμένη» να κρύβει το εκτεθειμένο στήθος της ηθοποιού.

Φοβούμενοι τη δημόσια οργή, οι περισσότερες ιταλικές εφημερίδες αρνήθηκαν να δημοσιεύσουν τις συγκεκριμένες φωτογραφίες. Η «Il Giorno» και η «Gazzetta del Popolo» τις δημοσίευσαν μετά από ρετούς για να καλύψουν μεγάλο μέρος του μπούστου της Mansfield και μόνο η «Il Giornale d'Italia» τη δημοσίευσε χωρίς λογοκρισία.

Τον Νοέμβριο του 2015, η Loren περιέγραψε το δείπνο και το περιστατικό σε μια συνέντευξη στο «Entertainment Weekly»:

«Η Paramount είχε οργανώσει ένα πάρτι για μένα. Όλος ο κινηματογράφος ήταν εκεί, ήταν απίστευτο. Και μετά έρχεται η Jayne Mansfield, η τελευταία που έφτασε. Για μένα, τότε ήταν καταπληκτικό… Ήρθε ακριβώς για το τραπέζι μου.

Ήξερε ότι όλοι την παρακολουθούσαν. Εκείνη κάθισε. Και τώρα, μόλις και μετά βίας… Άκου. Κοίτα την εικόνα. Πού είναι τα μάτια μου; Κοιτάζω τις θηλές της γιατί φοβάμαι ότι πρόκειται να μπουν στο πιάτο μου. Στο πρόσωπό μου, μπορείτε να δείτε τον φόβο. Φοβάμαι τόσο πολύ που τα πάντα στο φόρεμά της θα φουσκώσουν – ΜΠΟΥΜ! – και θα χυθούν σε όλο το τραπέζι».

Αν και συχνά ζητείται από τη Λόρεν να δώσει αυτόγραφο σε ένα αντίγραφο της φωτογραφίας, εκείνη αρνείται, προτιμώντας να αποστασιοποιηθεί  από το περιστατικό.

«Δεν θέλω να έχω καμία σχέση με αυτό. Και, επίσης, από σεβασμό για την Jayne Mansfield η οποία δεν είναι πια μαζί μας».

Πηγή: Rare Historical Photos

Πρόσφατα Άρθρα

Exodus (08 Δεκ 2022)

Μια διαφορετική φωτογραφική έκθεση θα λάβει χώρα στον o.art.ath. Ο Alexander Ibrahimi θα παρουσιάσει μέσα από οθόνες , πίξελ και καλώδια το δικό του δυστοπικό δάσος , μια καταγγελία για την...

Exodus (08 Δεκ 2022)

Η Φωτογραφική Εταιρεία Μυτιλήνης με ιδιαίτερη χαρά εγκαινιάζει τον εκθεσιακό της χώρο μετά από δύο χρόνια απαγόρευσης λόγω της πανδημίας, με την έκθεση φωτογραφίας του αγαπητού της μέλους Μιχάλη...

News (02 Δεκ 2022)

Το Photopolis Agrinio Photo Festival, μπαίνοντας στον 5ο χρόνο συνεχούς λειτουργίας, προκηρύσσει δύο φωτογραφικούς διαγωνισμούς.  1ος διαγωνισμός: "Photopholios:23" Οι ενδιαφερόμενοι...

News (02 Δεκ 2022)

Το εργαστήριο «Χριστουγεννιάτικες ιστορίες μας μπροστά στον φακό», επανέρχεται στη δια ζώσης μορφή του!  Θα γίνει στην Αθήνα την Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2022 (ώρες 10:30-18:00) Συνδυάζει τον...

Exodus (29 Νοε 2022)

Στον τόπο όπου έφθασε ο μεγαλύτερος αριθμός Μικρασιατών προσφύγων στη Θεσσαλία και την Κεντρική Ελλάδα, στον Βόλο, ανοίγει σε λίγες μέρες τις πύλες της η μεγάλη περιοδική έκθεση με τίτλο Από την...

Exodus (28 Νοε 2022)

Η εκθεση «Αντι λήψεις», της Γιώτας Εφραιμίδου  παρουσιάζεται για δεύτερη φορά στο Κερατσίνι, , με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εξάλειψης της Βίας κατά των Γυναικών, στο Πολιτιστικό Κέντρο...

Exodus (28 Νοε 2022)

Με τον τίτλο ΚΗΠΟΙ ΜΥΣΤΙΚΟΙ παρουσιάζεται η ατομική έκθεση της Φωτεινής Στεφανίδη από την Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2022 στον πολιτιστικό χώρο MACART. Η ενότητα των έργων αφορά ένα μεγάλο μέρος...

Exodus (23 Νοε 2022)

Η σχέση της Έλλης Παπαδημητρίου με τη φωτογραφία ξεπηδάει από τον έρωτα για την ζωγραφική. Ως στέλεχος της Επιτροπής Αποκαταστάσεως Προσφύγων (ΕΑΠ) και συνεργάτης του Κέντρου Μικρασιατικών Σπουδών,...

Exodus (22 Νοε 2022)

Την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου, εγκαινιάζεται η έκθεση του Κωνσταντίνου Πίττα “Εικόνες μιας άλλης Ευρώπης” στη γκαλερί Jakubska, στην Πράγα.   Πρόκειται για στιγμιότυπα που...

Book Reviews (22 Νοε 2022)

Η Ελληνική Φωτογραφική Εταιρεία Ηρακλείου διοργανώνει εκδήλωση για την παρουσίαση του βιβλίου του Αμερικανού συγγραφέα Bayard Taylor:  Ταξίδια 1857-1858, Ελλάδα Ρωσία και...

Exodus (22 Νοε 2022)

Ένα σύνθετο θεωρητικό και εικαστικό εγχείρημα με γενικό θέμα την «Πολυκατοικία» ως ισχυρό κοινωνικό, αισθητικό και συναισθηματικό σύμβολο στην αστική ζωή των τελευταίων 100 χρόνων. Η...

Exodus (21 Νοε 2022)

Η φωτογραφική έκθεση, των μελών του Κέντρου Δημιουργικής Φωτογραφίας Θράκης υπό τον τίτλο "ΡΟΔΟΠΗ" «ταξιδεύει» στην Καβάλα. Το Κέντρο Δημιουργικής Φωτογραφίας Θράκης, λειτουργώντας ως πυρήνας...