Κεντρικές έννοιες του " 'Οταν (ξ)έχασα " είναι η απώλεια και η ανακάλυψη.

Μία γυναίκα, η Ραχήλ, ξυπνά σε δωμάτιο κλινικής και δεν θυμάται. Ο γιατρός της ονομάζεται Γουάιλντ. Αρχίζει ένα μεταξύ τους κυνήγι μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας.Είναι το κυνήγι της αφήγησης, η πρώτη και η τελευταία ιστορία. Οι χαρακτήρες μου για να συνεχίσουν πρέπει να ανασαίνουν την πλοκή.Η ιστορία συνεχίζεται σπονδυλωτά, συνοδευόμενη από παλιές φωτογραφίες που έψαξα και βρήκα στα οικογενειακά αρχεία δικά μου και φίλων. Η φωτογραφία εδώ αποθεώνεται σαν παρελθόν που συγκινεί. Οι άνθρωποι στις φωτογραφίες δεν είναι άγνωστοι αλλά όχι και πάντα γνωστοί.Έτσι ξετυλίγεται η ιστορία της Ραχήλ με αναφορές ονειρικές, γεμάτη αρχέτυπα και μαγεία. Μία λυρική ψυχανάλυση. Λίγο σαν γαλλική ταινία.

"Αρχισε να θυμάται σκηνές από το παρελθόν της

σαν σούπερ 8

σε τοίχο.

Τα βράδια έβλεπε σκηνές

από γιορτές.

Είχε μαζεμένα τα μαλλιά της και 

φορούσε μαύρα στενά ρούχα."

-Η Εμιλυ Ντίκινσον πριν πεθάνει φορούσε μόνο λευκά

-Λευκά όπως εσύ εδώ

τι σχέση έχει τώρα αυτό;

-Τίποτα, τριγυρίζουν στίχοι της μες στο μυαλό.

Σε άλλο τόπο,

Εκείνη ακριβώς τη στιγμή,

ο γιατρός Γουάιλντ έκλεινε τα μάτια του να κοιμηθεί.

του έπεσε από το χέρια ένα χαρτί.

"Ανώφελος ο αγέρας-

Σαν βρει η Καρδιά λιμάνι-

Πέταξε την Πυξίδα-

Πέταξε και το Χάρτη"

'Καλώς ήλθατε στην πτήση 269 της Μεμόρικα

Η θερμοκρασία έξω είναι 

18 βαθμοί και η ώρα 

23.59'

Το αγαπημένο ποίημα της Ραχήλ,

θα το έβαλε στο βιβλίο του

πριν φύγει.

-Στις 12 ακριβώς θα αλλάξουμε σώματα του είχε πει

-είμαι γιατρός που ειδικεύεται

στις βαριές περιπτωσεις αμνησίας

όχι σαμάνος

-Ούτε εγώ

-Ούτε εσύ τι;

-Δεν είμαι

εκεί.

Εδεσε τη ζώνη του και περίμενε την απογείωση

πέρασε μία αεροσυνοδός με φούξια κραγιόν.

-Εγώ δεν θα φορούσα

ποτέ χρώματα

φωναχτά

είπε και κοίταξε την αντανάκλαση του στο τζάμι.

Τότε με τρόπο, ο γιατρός που δεν ήταν σαμάνος,

πήρε κρυφά το κραγιόν της διπλανής που είχε αποκοιμηθεί και 

έβαλε λίγο.

Αισθάνθηκε παράξενα, σχεδόν σαν να είχε 

μεταλάβει.

'Αφησε σκούρα κόκκινα σημάδια

στο φλυτζάνι.

Πρόσφατα Άρθρα

Exodus (08 Δεκ 2022)

Μια διαφορετική φωτογραφική έκθεση θα λάβει χώρα στον o.art.ath. Ο Alexander Ibrahimi θα παρουσιάσει μέσα από οθόνες , πίξελ και καλώδια το δικό του δυστοπικό δάσος , μια καταγγελία για την...

Exodus (08 Δεκ 2022)

Η Φωτογραφική Εταιρεία Μυτιλήνης με ιδιαίτερη χαρά εγκαινιάζει τον εκθεσιακό της χώρο μετά από δύο χρόνια απαγόρευσης λόγω της πανδημίας, με την έκθεση φωτογραφίας του αγαπητού της μέλους Μιχάλη...

News (02 Δεκ 2022)

Το Photopolis Agrinio Photo Festival, μπαίνοντας στον 5ο χρόνο συνεχούς λειτουργίας, προκηρύσσει δύο φωτογραφικούς διαγωνισμούς.  1ος διαγωνισμός: "Photopholios:23" Οι ενδιαφερόμενοι...

News (02 Δεκ 2022)

Το εργαστήριο «Χριστουγεννιάτικες ιστορίες μας μπροστά στον φακό», επανέρχεται στη δια ζώσης μορφή του!  Θα γίνει στην Αθήνα την Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2022 (ώρες 10:30-18:00) Συνδυάζει τον...

Exodus (29 Νοε 2022)

Στον τόπο όπου έφθασε ο μεγαλύτερος αριθμός Μικρασιατών προσφύγων στη Θεσσαλία και την Κεντρική Ελλάδα, στον Βόλο, ανοίγει σε λίγες μέρες τις πύλες της η μεγάλη περιοδική έκθεση με τίτλο Από την...

Exodus (28 Νοε 2022)

Η εκθεση «Αντι λήψεις», της Γιώτας Εφραιμίδου  παρουσιάζεται για δεύτερη φορά στο Κερατσίνι, , με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εξάλειψης της Βίας κατά των Γυναικών, στο Πολιτιστικό Κέντρο...

Exodus (28 Νοε 2022)

Με τον τίτλο ΚΗΠΟΙ ΜΥΣΤΙΚΟΙ παρουσιάζεται η ατομική έκθεση της Φωτεινής Στεφανίδη από την Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2022 στον πολιτιστικό χώρο MACART. Η ενότητα των έργων αφορά ένα μεγάλο μέρος...

Exodus (23 Νοε 2022)

Η σχέση της Έλλης Παπαδημητρίου με τη φωτογραφία ξεπηδάει από τον έρωτα για την ζωγραφική. Ως στέλεχος της Επιτροπής Αποκαταστάσεως Προσφύγων (ΕΑΠ) και συνεργάτης του Κέντρου Μικρασιατικών Σπουδών,...

Exodus (22 Νοε 2022)

Την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου, εγκαινιάζεται η έκθεση του Κωνσταντίνου Πίττα “Εικόνες μιας άλλης Ευρώπης” στη γκαλερί Jakubska, στην Πράγα.   Πρόκειται για στιγμιότυπα που...

Book Reviews (22 Νοε 2022)

Η Ελληνική Φωτογραφική Εταιρεία Ηρακλείου διοργανώνει εκδήλωση για την παρουσίαση του βιβλίου του Αμερικανού συγγραφέα Bayard Taylor:  Ταξίδια 1857-1858, Ελλάδα Ρωσία και...

Exodus (22 Νοε 2022)

Ένα σύνθετο θεωρητικό και εικαστικό εγχείρημα με γενικό θέμα την «Πολυκατοικία» ως ισχυρό κοινωνικό, αισθητικό και συναισθηματικό σύμβολο στην αστική ζωή των τελευταίων 100 χρόνων. Η...

Exodus (21 Νοε 2022)

Η φωτογραφική έκθεση, των μελών του Κέντρου Δημιουργικής Φωτογραφίας Θράκης υπό τον τίτλο "ΡΟΔΟΠΗ" «ταξιδεύει» στην Καβάλα. Το Κέντρο Δημιουργικής Φωτογραφίας Θράκης, λειτουργώντας ως πυρήνας...