Η Diane Arbus έγινε γνωστή για τις τετράγωνες ασπρόμαυρες φωτογραφίες «περιθωριακών» ατόμων (νάνοι, γίγαντες, γυμνιστές, τρανσέξουαλ, άνθρωποι του τσίρκο, τρόφιμοι ψυχιατρικών ασύλων). Η δουλειά της δέχθηκε αρκετά έντονη κριτική και με βασική κατηγορία πως δεν υπήρχε ομορφιά στις φωτογραφίες της.
Η συγκεκριμένη φωτογραφία τραβήχτηκε στο New Jersey το 1967 κι έχει περιγραφεί με ποικίλους χαρακτηρισμούς: καλλιτεχνική, φρικιαστική, ανατριχιαστική, στοιχειωμένη. Η φωτογράφος, ωστόσο, τη χαρακτήρισε ως «διαφορετικότητα στην ομοιότητα».
Πολλοί άνθρωποι έχουν διαφορετικές προσεγγίσεις σε αυτή τη φωτογραφία και στο νόημα που κρύβεται πίσω της. Το μάτι του θεατή καθορίζει την τέχνη και τη μορφή που αυτή παίρνει, και ποτέ το αντίστροφο. Και σε όλη την τελειότητα και την διαφορετικότητά της, ισχύει και για τη φωτογραφία αυτή.
Η ίδια η Arbus είχε πει:
Δεν ήθελα να δείξω τις ομοιότητες αυτών των δύο πανομοιότυπων διδύμων αλλά, αντιθέτως, να τονίσω τις διαφορές τους. Τα ρούχα τους είναι ίδια, τα χτενίσματά τους είναι ίδια, οι εμφανίσεις τους είναι ίδιες, κι όμως είναι μοναδικές. Φαίνεται από το βλέμμα στο πρόσωπό τους. Αντιδρούν διαφορετικά στη φωτογραφία που τραβήχτηκε επειδή είναι διαφορετικές μέσα τους.
Για την ιστορία, αυτά τα δύο δίδυμα ενέπνευσαν τον Stanley Kubrick να γυρίσει την ταινία τρόμου “Shining”. Παρά την αναγνώριση της δουλειάς της – οι “Freaks” από απλό χαρακτηρισμό εξελίχθηκαν σε πολιτιστικό κίνημα ενάντια στην κουλτούρα των hippies – η Diane Arbus εξακολουθούσε να βιώνει την κατάθλιψη και αυτοκτόνησε το 1971.