Στην προσπάθειά μου να παρουσιάσω τον Δημήτρη, συνειδητοποίησα πόσο δύσκολο είναι τελικά να εκφράσεις με λόγια τα συναισθήματά σου για ένα δικό σου άνθρωπο…
Ο Δημήτρης, λοιπόν, θα σε κερδίσει αμέσως μόλις τον συναντήσεις- ένα βλέμμα γεμάτο αγάπη και καλοσύνη, ένας λόγος χειμαρρώδης, γεμάτος ζωντάνια και ευγένεια που θα σε κάνει να αισθανθείς οικεία, σαν να τον ξέρεις χρόνια και ταυτόχρονα να θες να τον γνωρίσεις καλύτερα! Έτσι συνέβη και με μένα. Η πρώτη μας συνάντηση ήταν φωτογραφικής φύσεως...Συναντηθήκαμε σε ένα σεμινάριο του Ριβέλλη στο Σουφλί. Πριν καν ανταλλάξουμε τις πρώτες μας κουβέντες, γνωριστήκαμε μέσα από τις φωτογραφίες μας.
Δε λένε μόνο τα τραγούδια την αλήθεια αλλά και οι φωτογραφίες…
Ακόμη και τώρα, αν κλείσω τα μάτια μου, θα θυμάμαι την πρώτη φορά που είδα το πορτραίτο της γιαγιάς του, ενός ανθρώπου που αγάπησε πολύ και μέσα από τη ματιά του με έκανε κι εμένα να την αγαπήσω! Οι φωτογραφίες του, ειδικά τα πορτραίτα του, είναι σαν να χαϊδεύουν τόσο την ψυχή του φωτογραφιζόμενου όσο και του θεατή! Έγινε φίλος μου και το κατάλαβα από τις πρώτες μας κουβέντες πως θα συμβεί αυτό! Αυτό που θα διακρίνει κανείς στο Δημήτρη είναι μια φυσική ευγένεια και ένα πηγαίο χιούμορ.
Αυτό όμως μου με «κέρδισε» όταν γνωριστήκαμε καλύτερα, ήταν η αφοπλιστική του ειλικρίνεια και η αστείρευτη αγάπη του για τη ζωή! Άλλωστε μέσα από τα μάτια των «μοντέλων» του μπορεί κανείς να «διαβάσει» αυτή την ειλικρινή στάση του προς τη ζωή. Γιατί όπως λέει και ο Oscar Wilde
«Κάθε πορτρέτο που έχει φιλοτεχνηθεί με συναίσθημα, είναι πορτρέτο του καλλιτέχνη, όχι του μοντέλου».
Κάτι άλλο που θα έλεγα πως χαρακτηρίζει τον πολύ καλό μου φίλο είναι η βαθιά του πίστη…Πίστη στο Θεό, πίστη στον άνθρωπο…. κάτι που μεταφράζεται εν τέλει σε αγάπη για τη ζωή! Λένε πως αν θες να δοκιμάσεις μια φιλία, κάνε ένα ταξίδι με το φίλο σου. Εκεί θα αποκαλυφθούν όλες οι κρυφές πτυχές του καθενός. Περάσαμε αυτό το τεστ πολλάκις, μιας και λατρεύουμε και οι δύο τα road trips. Τι αποκάλυψαν τα ταξίδια για μας; Πρώτα απ’ όλα πως ψοφάμε για περιπέτει. Κάθε φορά ξεκινάμε τα ταξίδια μας χωρίς προορισμό και πάντα μια καλή νεράιδα θα μας οδηγήσει σε μέρη απρόσμενα όμορφα. Μας αρέσει και τους δύο να χανόμαστε, να ακολουθούμε το ένστικτό μας, να ζούμε τους ρυθμούς της πόλης, να γνωρίζουμε ανθρώπους που θα μας ανοίξουν την ψυχή τους και θα ανοίξουμε κι εμείς τη δική μας… Και το βασικότερο όλων: και για τους δυο μας
Η φωτογραφία δεν είναι αυτοσκοπός αλλά ένα μέσο για να κάνουμε τη ζωή μας πιο όμορφη!
https://www.ifocus.gr/magazine/fotografika-portfolios-synenteykseis/1513-dimitris-ouzounis-eleni-mahaira#sigProId08eb4ab871