Βρισκόμαστε στα τέλη της δεκαετίας του 1960 στη Νέα Υόρκη, όπου κι έχει την έδρα του ο φωτογράφος Arthur Tress, μαζί του διανύουμε όλη τη δεκαετία του '70 κάνοντας focus στον μαγικό σουρεαλιστικό κόσμο των παιδικών ονείρων.
Βρισκόμαστε στα τέλη της δεκαετίας του 1960 στη Νέα Υόρκη, όπου κι έχει την έδρα του ο φωτογράφος Arthur Tress, μαζί του διανύουμε όλη τη δεκαετία του '70 κάνοντας focus στον μαγικό κόσμο των παιδικών ονείρων.
Εκεί γεννιέται η ιδέα να πάρει συνέντευξη από παιδιά, ρωτώντας τα σχετικά με τους εφιάλτες τους, στη συνέχεια θα συνεργαστεί μαζί τους για να αναδημιουργήσει τα όνειρά τους σε φωτογραφίες. Φροντίζει να γίνουν όλα σε ένα ασφαλές περιβάλλον προστατευμένο και ρυθμισμένο έτσι ώστε να μην υποστούν κάποιο ψυχολογικό στρες που θα μπορούσε να τραμαυτίσει την παιδική τους ψυχή.
Αυτά τα θαυμαστά, σουρεαλιστικά και μερικές φορές ενοχλητικά ονειρικά τοπία δημιουργήθηκαν μεταξύ του 1968 και 1977 .
Μεταφερόμαστε στη Νέα Υόρκη και στο έτος 1977.
Σύμφωνα με δήλωση του καλλιτέχνη : "Αυτές οι ανακατασκευές αντανακλούν συχνά την εσωτερική ζωή του παιδιού, τις ελπίδες και τους φόβους του, καθώς και τη συμβολική μεταστοιχείωση του από το εξωτερικό περιβάλλον, το σπίτι ή το σχολείο του, σε διαχειρίσιμες (φωτογραφικά) φόρμες".
Παρατηρώντας το φωτογραφικό αποτέλεσμα, θεωρώ ότι είναι δίκαιο να πούμε ότι αυτές οι μεταστοιχειώσεις αντικατοπτρίζουν τον εσωτερικό κόσμο και του ίδιου του φωτογράφου.
Το φωτογραφικό του λεύκωμα, Ο Ονειροσυλλέκτης , " The Dream Collector" κυκλοφόρησε το 1973.
Το εξώφυλλο του φωτογραφικού λευκώματος "Ο Ονειροσυλλέκτης"
Artist Recreates Children's Nightmares Into Photos
In the late 1960's and throughout 1970's, New York City-based photographer Arthur Tress interviewed children about their nightmares, and would then collaborate with them to recreate their dreams into photographs in a safe, staged setting.
These wondrous, surrealistic and sometimes disturbing dreamscapes were all created between 1968-1977.
New York, 1977.
According to the artists statement, These inventions often reflect the childs inner life, his hopes and fears, as well as his symbolic transmutation of the external environment, his home or school, into manageable forms. I think it's fair to say that these transmutations reflect Mr. Tress's inner life, as well.
His photo book, "The Dream Collector," was published in 1973.