Ο Cole Thompson έκανε το 2008 στην έρημο της Γιούτα, αυτή τη φωτογραφία με το μοναχικό λευκό σύννεφο πάνω από τα βραχώδη γυμνά βουνά. Χρησιμοποίησε -όπως λέει ο ίδιος- πολωτικό φίλτρο, υποέκθεση κατά 1 stop και επεξεργασία για να σκουρήνει ή να «κρατήσει» άλλα μέρη. Δηλώνει εδώ επηρεασμένος από τον Ansel Adams και ότι αυτή η φωτογραφία τον οδήγησε σε όλη τη σειρά Harbinger (Οιωνός), ενός εν τέλει μάλλον σχετικά αδιάφορου και κουραστικού concept, αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης.
Μετά την πρόκληση, ο εντυπωσιασμός αποτελεί το άλλο μεγάλο «όπλο» των φωτογράφων να προσεγγίσουν ένα όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό. Το κλειδί είναι, κάτι που θα είναι ταυτόχρονα αναγνωρίσιμο και εύκολα αναγνώσιμο, επομένως και άμεσα κατανοητό. Οι ωραιοποιημένες φωτογραφίες φύσης -κυρίως έγχρωμες- με συνήθως επεξεργασμένα εξωπραγματικά χρώματα, αλλά και οι ασπρόμαυρες με υψηλό κοντράστ και τονικότητες, κυριαρχούν εδώ. Οι εκτυπώσεις μεγάλου -έως υπερβολικά μεγάλου- μεγέθους, έρχονται να συμπληρώσουν αυτή την αίσθηση του εντυπωσιασμού. Η έκθεση των φωτογραφιών σε γκαλερί, σχεδόν επιβάλει όσα ειπώθηκαν παραπάνω, αφού τελικός σκοπός είναι η πώληση.
Δεν μπορεί να διαφωνήσει κανείς με αυτή την πρακτική, άλλωστε είναι διαδεδομένη ευρύτατα παγκόσμια. Δύο όμως επισημάνσεις-ενστάσεις θα πρέπει να αναφερθούν. Η πρώτη, είναι η δημιουργία εύκολων φωτογραφιών με σκοπό να καταναλωθούν. Δηλαδή η Φωτογραφία λειτουργεί κυρίως ως προϊόν. Η δεύτερη -απόρροια της πρώτης-, αφού ηΦωτογραφία μπήκε στις γκαλερί ως προϊόν, αποποιήθηκε τον απλό- φτωχικό τίτλο της, (κατά τους φωτογράφους αυτούς) και υιοθέτησε τον εντυπωσιακό Fine Art Photography, το ίδιο και οι φωτογράφοι, οι οποίοι πλέον αποκαλούνται artists.
Φωτογραφία: © Cole Thompson - Harbinger N⁰ 1, 2008