Στη σημερινή εποχή των top models, η φωτογραφία μόδας έχει προσαρμοσθεί στις απαιτήσεις του κοινού. Ενός κοινού που προτιμά συνήθως να βλέπει και τελικά να αγοράζει ένα προϊόν, (στην περίπτωσή μας ρούχο), όταν αυτό φοριέται από κάποιο γνωστό-διάσημο μοντέλο. Επομένως ο σχεδιαστής έχει αρχικά να σκεφθεί ποιός η ποιά διασημότητα μπορεί να προωθήσει καλύτερα τη δημιουργία του. Στην συνέχεια θα συνεργασθεί με τον επίσης διάσημο φωτογράφο ο οποίος απλά φωτογραφίζει σε στερεότυπα τεχνικά κλισέ. Δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο ͘ ο «πρεσβευτής» είναι το πρόσωπο του μοντέλου. Το δε οξύμωρο, ότι η φωτογραφία μόδας ακολουθεί την μόδα.
Στην εποχή όμως που μεσουρανούσαν τα μεγάλα περιοδικά μόδας (Vogue κλπ), το κύριο βάρος της διαφήμισης έπεφτε στον φωτογράφο, γι’αυτό και είχαν συνεργασθεί με τα μεγαλύτερα ονόματα.
Στη φωτογραφία που παρουσιάζουμε εδώ, ο Horst τοποθετεί με μαεστρία το μοντέλο του στο κάδρο, έτσι ώστε η διαγώνια στάση του σώματος και του καπέλου να ισορροπούνται τέλεια από το κάθετο χέρι μέσα σε ένα παιχνίδι φωτός, από έναν φωτισμό που και αυτός αν και τεχνητός εκφεύγει από τα όρια της τεχνικής και γίνεται μέρος του θέματος. Όλα αυτά προβάλλουν το ρούχο. Όσο για το μοντέλο, δεν θα μάθουμε ποτέ την ταυτότητά του. Είναι σχεδόν απρόσωπο, δίχως μάτια.
Τελικά αν θέλουμε να μιλάμε για φωτογραφία μόδας και όχι φωτογράφηση μοντέλων, η φωτογραφία αυτή, ανατρέπει την σειρά «μοντέλο- ρούχο- φωτογραφία», ξαναβάζοντας τα πράγματα στην σωστή τους ιεράρχηση: «φωτογραφία - ρούχο - μοντέλο».
Φωτογραφία Εξωφύλλου © Horst P.Horst- Study in Ivory, New York, 1982