Η νέα σειρά ευρυγώνιων φωτογραφιών συνδυάζει την αρχιτεκτονική και το freerunning στο αστικό τοπίο για εικόνες που αψηφούν τη βαρύτητα

 Μια αποκλειστική σειρά φωτογραφίσεων που κυκλοφόρησε σήμερα από τη Nikon έδωσε στον Γερμανό φωτογράφο Max Leitner τη δυνατότητα να ταξιδέψει στη Βαρσοβία της Πολωνίας για να φωτογραφίσει με μια διαφορετική ματιά την εντυπωσιακή μοντέρνα αρχιτεκτονική της πόλης.

Επιδεικνύοντας τις δυνατότητες των ευρυγώνιων φακών NIKKOR, οι εικόνες αποτυπώνουν τις μοναδικές γραμμές της αρχιτεκτονικής της πόλης, ενσωματώνοντας στα κάδρα τον επαγγελματία freerunner Benni Grams, κατά τρόπο που διαταράσσει τις προοπτικές και δημιουργεί οφθαλμαπάτες. Στις εικόνες ο Benni έχει στρατηγική θέση ανάμεσα στα πιο όμορφα δείγματα αρχιτεκτονικής της Βαρσοβίας και ο φωτογράφος παίζει με τις γραμμές των κτιρίων με τρόπο που κάνει τους θεατές να αναρωτιούνται για το τι ακριβώς συμβαίνει στο κάδρο.

Η Βαρσοβία είναι ξακουστή για την ποικιλία της αρχιτεκτονικής της, η οποία αντανακλά τη μακρά και ενδιαφέρουσα ιστορία της πόλης. Οι τοποθεσίες που έχουν επιλεγεί για τις φωτογραφίες αποσκοπούν στο να ζωγραφίσουν την εικόνα μιας σύγχρονης μητρόπολης, από το εσωτερικό του εμβληματικού Μουσείου Ιστορίας των Εβραίων της Πολωνίας και του Μουσείου για τη Σφαγή του Κατύν, έως εξωτερικά πλάνα από τα κτίρια, τις γέφυρες και το πρόσφατα ανακαινισμένο μετρό της πόλης που σφύζουν από ζωή.

Σχολιάζοντας τη φωτογράφιση, ο Max Leitner είπε, «Υπάρχουν πολλές ενδιαφέρουσες γραμμές γύρω μας και πάντοτε με ενδιέφερε το πώς η φωτογραφία καταφέρνει να αναλύσει αυτό το περιβάλλον. Χρησιμοποιώντας τις γραμμές της σύγχρονης αρχιτεκτονικής για να καθοδηγούν αλλά ορισμένες φορές και να παραπλανούν το θεατή, μπόρεσα να απεικονίσω συνηθισμένα θέματα με διαφορετική οπτική. Με την αναγωγή στο αφηρημένο και τον επιδέξιο χειρισμό αυτών των γραμμών μέσω της σύνθεσης μπορείς να προκαλέσεις τον τρόπο που ο θεατής αντιλαμβάνεται το χώρο. Ήρθαμε στη Βαρσοβία για να δούμε μέχρι ποιο σημείο μπορούμε να διευρύνουμε αυτά τα όρια, ενώ παράλληλα αναδεικνύουμε την εντυπωσιακή μοντέρνα αρχιτεκτονική αυτής της πόλης».  

Η μικρή εστιακή απόσταση και το μεγάλο βάθος πεδίου των ευρυγώνιων φακών NIKKOR παρείχαν στον Max τη δυνατότητα να φωτογραφίσει τους στενούς εσωτερικούς χώρους αλλά και τα τεράστια οικοδομήματα της Βαρσοβίας, διατηρώντας πάντοτε απόλυτη ευκρίνεια. Ιδανικοί για την αρχιτεκτονική φωτογραφία, οι φακοί αυτοί δίνουν τη δυνατότητα δημιουργίας υπερβολικών προοπτικών και γραμμών-οδηγών που αποδίδουν εξαιρετικά εντυπωσιακές φωτογραφίες κτιρίων.

MisleadingLines Warsaw Poland 2017 6

Ο Max χρησιμοποίησε τους παρακάτω φακούς NIKKOR στη λήψη:

* • AF-S NIKKOR 16-35mm f/4G ED VR – Αυτός ο υπερευρυγώνιος φακός διαθέτει απόσβεση κραδασμών για να αποδίδει σταθερές εικόνες τόσο στον αισθητήρα όσο και στο σκόπευτρο. Η οπτική σχεδίαση εξασφαλίζει κορυφαία ανάλυση και αντίθεση σε διάφορες συνθήκες.

* • AF-S NIKKOR 14-24mm f/2.8G ED – Ένας υπερ- ευρυγώνιος, γρήγορος φακός για επαγγελματική χρήση, με νανοκρυσταλλική επίστρωση που μειώνει τα είδωλα και τις αντανακλάσεις. Αποδίδει ευκρίνεια από άκρη σε άκρη, η οποία υπερβαίνει αυτή των αντίστοιχων φακών σταθερής εστιακής απόστασης.

* • AF-S NIKKOR 24mm f/1.4G ED – Αυτός ο επαγγελματικός, εξαιρετικά γρήγορος ευρυγώνιος φακός εξασφαλίζει εντυπωσιακά ευκρινείς εικόνες ακόμη και σε χαμηλό φωτισμό. Το μεγάλο μέγιστο διάφραγμά του παρέχει επίσης φωτεινή εικόνα στο σκόπευτρο, ενώ με το αθόρυβο μοτέρ που διαθέτει εξασφαλίζει γρήγορη και αθόρυβη αυτόματη εστίαση.

* • AF-S NIKKOR 35mm f/1.4G - Επαγγελματικός φακός, ευρυγώνιος, σταθερής εστιακής απόστασης, με γρήγορο διάφραγμα f/1,4. Διαθέτει στοιχείο ασφαιρικού φακού που διασφαλίζει ανώτερη ανάλυση και αντίθεση. Ένας ισχυρός και αξιόπιστος φακός με κορυφαία οπτική απόδοση, αποτελεί την ιδανική επιλογή για φωτογράφους που θέλουν ένα φακό για σκληρή επαγγελματική χρήση.

Ο Max τράβηξε αυτήν τη σειρά φωτογραφιών με τη νέα κορυφαία D-SLR με φορμά FX της Nikon, την D850.

MisleadingLines Warsaw Poland 2017 15

Σχετικά με τον Max Leitner

Ο Max Leitner γεννήθηκε στη Στουτγκάρδη της Γερμανίας και έδειξε την αγάπη του για τη φωτογραφία από μικρή ηλικία. Την τελευταία δεκαετία έχει ταξιδέψει σε πολλά μέρη στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ασία και την Ευρώπη. Σπούδασε στη Σχολή Καλών Τεχνών του Σικάγο από όπου έλαβε Πτυχίο Καλών Τεχνών. Τα χρόνια που ζούσε στο Σικάγο επικεντρώθηκε στις τάσεις της αστικής εξερεύνησης, της αρχιτεκτονικής και της περιπέτειας. Από την επιστροφή του τον Μάιο του 2016, ο Max έχει στρέψει την προσοχή του σε προσωπικά πρότζεκτ και σε πρότζεκτ για πελάτες στην Ευρώπη, την Ασία και τη Μέση Ανατολή. Μονίμως αναζητά ξεχωριστές τοποθεσίες και την οπτική αναπαράστασή τους, ως μέρος της γενικής προσπάθειάς του να φωτογραφίζει μέρη όπου γενικά δεν υπάρχει πρόσβαση και να αναδεικνύει τα κρυφά αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά τους.

MisleadingLines Warsaw Poland 2017 4

Εξοπλισμός

Κατά τη διάρκεια της λήψης, ο Max Leitner χρησιμοποίησε τον παρακάτω εξοπλισμό Nikon:

* • D850

* • AF-S NIKKOR 16-35mm f/4G ED VR

* • AF-S NIKKOR 14-24mm f/2.8G ED

* • AF-S NIKKOR 24mm f/1.4G ED

* • AF-S NIKKOR 35mm f/1.4G

Πρόσφατα Άρθρα

News (22 Ιαν 2018)

Με ιδιαίτερη χαρά η iFocus Gallery ανοίγει τις πόρτες της και φιλοξενεί την έκθεση φωτογραφίας του Δημήτρη Μέλλου με τίτλο ChinaTown, στη Στοά της Όπερας στο κέντρο της...

Photo Clubs (22 Ιαν 2018)

Η Ελληνική Φωτογραφική Εταιρεία Κρήτης ιδρύθηκε το 1964 στο Ηράκλειο από κάποιους φίλους με κοινή αγάπη για την φωτογραφία. Η διαδρομή δύσκολη και μεγάλη, ένα σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με...

Presentation (22 Ιαν 2018)

Χρόνια πριν τον γνωρίσω ήξερα την δουλειά του, υπήρχε στο διαδίκτυο σε διάφορα site. Πολλές φορές χανόμουν στο "τίποτα" που το έκανε να περιέχει το "όλον". Μεγάλο το χάρισμα που έχει ο Νίκος να...

News (22 Ιαν 2018)

Τα Μαθήματα Φωτογραφίας θα παρουσιάσουν τον φωτογράφο Θοδωρή Μάρκου στην Τσαγρή το Σαββάτο 27 Ιανουαρίου, 2017 Ο Μάρκου έχει μακροχρόνια επαγγελματική σχέση με τη φωτογραφία,το αποτέλεσμα είναι να...

News (19 Ιαν 2018)

Η Φωτογραφική Λέσχη Χίου παρουσιάζει τους Μιχάλη Μελαχροινούδη και την Γιούλη Τελλή σε μια συνάντηση Ποίησης και Φωτογραφίας. Τα εγκαίνια της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν...

Art in Photography (19 Ιαν 2018)

Αναμνηστική φωτογραφία: Μνήμη και Τέχνη Η μεγάλη μόδα τής φωτογραφίας και οι ποικίλες εφαρμογές της έχουν προκαλέσει μια σύγχυση γύρω από την πραγματική της ταυτότητα. Όλες όμως οι παραφυάδες τής...

Photo Clubs (18 Ιαν 2018)

Η Φωτογραφική Ομάδα Καλαμάτας (Φ.Ο.ΚΑΛ) άρχισε να λειτουργεί επίσημα τον Ιανουάριο του 2017 με συντονιστή και δάσκαλο τον Νίκο Ηλιόπουλο, έχοντας ως βασικό κίνητρο την αγάπη για τη φωτογραφία και τη...

News (18 Ιαν 2018)

«Τόσο γρήγορα με ξεχάσατε;» γράφει με αγωνία ο εκτοπισμένος Αντώνης στους «αγαπητούς του γονείς».  Είναι δύσκολο πράμα η μνήμη.  Ακόμη δυσκολότερη η διατήρηση της.  Χρειάζεται...

News (18 Ιαν 2018)

Τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018 το Φωτογραφικό Κέντρο Θεσσαλονίκης συνεχίζει τις συναντήσεις του με τη παρουσίαση του φωτογραφικού έργου του Πέτρου Μήτκα, στο CAFE BAZAAR, Παπαμάρκου...

Presentation (17 Ιαν 2018)

Οι φωτογραφίες της Γαρυφαλιάς Δημοπούλου είναι ένας καθρέφτης της δικής της εσωτερικής αντανάκλασης. Για εμένα οι δικοί της καθρέφτες μετατρέπονται σε παράθυρα που βρίσκονται εκεί για να μας...

Agora (16 Ιαν 2018)

Μια σειρά εντυπωσιακών πορτρέτων που φανερώνουν την άγνωστη πλευρά του αυτόχθονα πληθυσμού της Σουηδίας που αναζητά ακόμα τη φωνή του. Ο Πρεσβευτής της Nikon στην Ευρώπη Joel Marklund μόλις...

Art in Photography (16 Ιαν 2018)

 -Πιστεύω στο μελλοντικό μετασχηματισμό των δύο φαινομενικά αντιφατικών καταστάσεων, του ονείρου και της πραγματικότητας, σε ένα είδος απόλυτης πραγματικότητας, του σουρεαλισμού. Αντρέ...