Διευθυντής γυμνασίου στην πόλη Μάριμπορ της Σλοβενίας, τον οποίο μαθητές είχαν βιντεοσκοπήσει με κινητό σε υποτιθέμενες προσωπικές στιγμές με καθηγήτρια Μαθηματικών, αυτοκτόνησε μετά τη δημοσίευση του βίντεο στο διαδίκτυο και την προβολή του επί μία εβδομάδα από τα ΜΜΕ, ανακοίνωσε η σλοβενική αστυνομία.
Διευθυντής γυμνασίου στην πόλη Μάριμπορ της Σλοβενίας, τον οποίο μαθητές είχαν βιντεοσκοπήσει με κινητό σε υποτιθέμενες προσωπικές στιγμές με καθηγήτρια Μαθηματικών, αυτοκτόνησε μετά τη δημοσίευση του βίντεο στο διαδίκτυο και την προβολή του επί μία εβδομάδα από τα ΜΜΕ, ανακοίνωσε η σλοβενική αστυνομία.
Όπως μεταδίδει το κροατικό πρακτορείο ειδήσεων ΧΙΝΑ, η αστυνομία επιβεβαίωσε το τραγικό γεγονός, χωρίς σχόλια, όπως συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου διευθυντών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της Σλοβενίας, Μίλαν Ρέγιετς δήλωσε στο σλοβενικό τηλεοπτικό σταθμό POP TV ότι ο διευθυντής της Μέσης Σχολής Μηχανικών του Μάριμπορ προφανώς κατέρρευσε ψυχικά υπό τη μεγάλη πίεση και εξέφρασε τα συλλυπητήρια του στην οικογένεια του εκλιπόντος.
Αμέσως μετά τη δημοσίευση του επίμαχου βίντεο στο διαδίκτυο, ο διευθυντής κατήγγειλε το περιστατικό στην αστυνομία και υποστήριξε ότι το βίντεο είναι προϊόν μοντάζ.
Η αστυνομία δεν ανακοίνωσε τα αποτελέσματα των μέχρι τώρα ερευνών και δεν έχουν αποκαλυφθεί τα άτομα που ανάρτησαν το βίντεο ιντερνέτ.
Διευθυντής
Κατέρρευσα ναι αλλά όχι επειδή μας έβλεπα μαζί
Σε οθόνες,
αλλά διότι ήξερα ότι ο άνδρας στο βίντεο δεν ήμουν εγώ.
Έτσι είναι αυτά τα πράγματα
Έκαναν μοντάζ το πρόσωπό μου.
Μικρός είχα ένα από εκείνα τα βιβλία με τα πλάσματα που τους άλλαζες κεφάλια.
Αν μπορούσα να έχω άλλο κεφάλι και να μη σε θέλω
Αλλά δεν
-Μία ανισόρροπη εξίσωση μου είπες
-Τι;
-Είμαστε εμείς οι 2.
Ζήλευα το σώμα τού άλλου και ας είχαν κολλήσει το δικό μου κεφάλι.
Χίλιες φορές ο διασυρμός
Φτάνει να ήμουν εγώ.
"Για κάθε αποτελεσματικά παραχθείσα τυπική θεωρία Θ που συμπεριλαμβάνει βασικές αριθμητικές αλήθειες και επίσης συγκεκριμένες αλήθειες για τη δυνατότητα τυπικής απόδειξης, η Θ συμπεριλαμβάνει δήλωση περί της ιδίας συνέπειας αν και μόνο αν η Θ είναι ασυνεπής".*
Μαθηματικός
Μπέρδεμα μεγάλο ανυπολόγιστο
Και στη μέση γυμνή εγώ.
Σε αυτές τις περιπτώσεις τι κάνει κανείς;
Να πάρω αναπνοές και να μετρήσω μέχρι κάποιον αριθμό έλεγε η μαμά.
Μα όλοι με κοιτάνε παράξενα σήμερα.
Το λέει και το δεύτερο θεώρημα
Δε θα μιλάω, μόνο θα λύνω ασκήσεις
μέχρι να μη βλέπω οθόνες
να μπορούσα να τις σπάσω και να πατήσω ξυπόλητη τα γυαλιά.
Γράφω στον πίνακα με κιμωλία όπως παλιά
Μπήκε μέσα ο αστυνομικός διευθυντής και μου έδωσε ευγενικά το παλτό
Νόμιζα ότι θα μου πει ότι κάτι βρήκαν μαγικά να ανατρέψει όλο το τελευταίο κακό
Μα απλώς μου είπε
-Ντυθείτε ζεστά περιμένουμε παράξενο καιρό
*Το δεύτερο θεώρημα μη πληρότητας του Γκέντελ